Reklamation och klagomål

Är paketet skadat vid leverans, reklamera omedelbart till transportör. Är det en skada som uppenbarligen kommer av transportörs hantering, vänligen återkoppla omgående till oss.

Kontrollera din leverans vid mottagande. Får du en vara som är skadad eller felleveread, vänligen kontakta oss på order@novaconcept.se inom 7 dagar efter du har mottagit varan.

Du måste alltid kontakta oss för ett godkännande innan du returnerar en defekt vara.

Hur går du tillväga vid reklamation?

Eventuella fel i leverans eller produkt ska alltid reklameras till order@novaconcept,se där du anger ditt företagsnamn, organisationsnummer, ordernummer och en beskrivning av felet.

Om felet inte går att åtgärda eller om vi inte kan leverera en liknande produkt, återbetalar vi dig för den felaktiga produkten. Vi står för returfrakt vid godkända reklamationer.

Vi förbehåller oss rätten att neka en reklamation om det visar sig att varan inte är felaktig.

Leverans

Våra normala leveranstider är 1-3 arbetsdagarm vid högsässong kan leveranstiden vara längre. Vi använder oss av DHL som transportör.

Priser

Alla priser i butiken anges i SEK och alla priser är exklusive moms.

Vi reserverar oss för prisändringar orsakat av prisändring från leverantör, feltryck i prislistan samt felaktigheter i priser beroende på felaktig information och förbehåller oss rätten att justera priset.

© Copyright 2020, Nova Concept. All Rights Reserved

Denna webbplats använder cookies.
Om du fortsätter att surfa på webbplatsen godkänner du användningen av cookies.